eupheimas

Alla inlägg under augusti 2013

Av Isabelle Eklund - 27 augusti 2013 07:12

Gomorron
Nu drar ja snart t skolan.. Tänkte bara gö ett litet inlägg och säga att det kommer komma bilder på sånt jag ritat nyligen antingen ikväll, eller imorrn. Beror på när ja ha tid ^^
Så håll utkik efter de cx

Av Isabelle Eklund - 25 augusti 2013 16:32

ÄNTLIGENNNNNN!!!
Vi har typ 5 minuter kvar hem, har hämtat Heaven, ska bara handla sen är de klart *-*
Ser ut som skit, känner mej som skit.

De har vart en rolig helg men jevvligt jobbig! Så ska bli skönt o komma hem.
Så de blir typ, hem o duscha, äta lite, sen slappa som aldrig förr.
O sen imorrn ere skola oxå.. O ja kom va död. Måste verkligen lägga mej i tid ikväll!
Men yäässs, gnatt elr nåt xd

Av Isabelle Eklund - 25 augusti 2013 11:32

Hola amigos
Vne riktigt va ja ska skriva, men men.. Just nu sitter ja på tåget på väg hem xc JIIIPPIIII!!! Ne fy fan e så trött på o åka tåg just nu så ja spyr på dom. O saken blir ju nt bättre eftersom ja nästa söndag åker till Kiruna, vilket är ÄNNU längre ;-;
O ont i huvudet har ja oxå.. Trevligt trevligt. O illa mår ja.. O trångt e de :d men sitter på sista tåget nu.. Så de värsta är avklarat ^^
Vi har typ 2 o en halv timme kvar ungefär. Så när vi e hemma ska vi åka o hämta Heaven, Race vet ja nt riktigt när vi ska hämta.. Men de löser sej väl c:
Är rätt slut nu.. Åkt tåg i 14 timmar, inte härligt.. O ingen sov kupé hade vi heller, för man fick nt ha djur i dom ._.

Men nu har jag klagat tillräckligt tycker jag. Så flåt fö de,
Nu ska vi gå o köpa nåt i restaurang vagnen, baj baj ^^

Av Isabelle Eklund - 23 augusti 2013 06:14

Flåt att ja nt skrev nåt i tisdags som ja sa att ja skulle ;-; men de hände inge spännande ändå, vi träffa dom nya, åt tårta o kåv (korv för er som nt förstod de..) o typ, pratade xd
Kul..!

Men annars så.. Jag sitter just nu på ett tåg och har gjort dom senaste 12 timmarna! Och just nu sitter vi fast i Boden.. (vi ska till Luleå).. Har ingen aning när vi ska köra igen men.. Snart hoppas jag ;-; ja vill lixom komma fraaaammmmmmmm nuuuuuuu xc

De e sjukt tråkigt att sitta på ett tåg. Inget o gö om man nt ha nån rolig med sej, bara dyr fika/mat, OCH DE VÄRSTA AV ALLT: MIN LADDARE PASSAR NT I DE JÄVLA UTTAGET.
Jag vart fly förbannad. Men de va en snäll tjej som låna ut sin laddare t mej c':

Men jååå.. Dats le news fow now.. Simma lugnt ^^

Av Isabelle Eklund - 19 augusti 2013 09:56

Hej alla barn
Igår så hände nt så mycke.. Vi fixade lite me djuren o så men annars så..
Jo, jag ritade på kvällen innan jag skulle sova,, blev rätt så nöjd faktiskt c: jag ritade av en bild på mej o Milla från i början av sommaren.. Kanske kan lägga in en bild i slutet av detta inlägget.
Imorrn börja skolan, ska bli lite kul men samtidigt dö trisst. Sen ska vi ju till Kiruna typ den 30nde :3 och för hoppningsvis träffa Dennis c:
Idag ska jag typ, ta hand om djuren, passa valpen osv, och snacka me folk på kik.
Men jaa,, skriver väl nåt om hur de va att komma tbax t skolan imorrn :d


((bild på de ja rita))

Av Isabelle Eklund - 17 augusti 2013 02:45

Gomorron gonatt whatevs..
Flåt att ja nt gjort ett inlägg på ett tag..
Men har nt haft nåt o skriva om xc
Ville bara typ.. Säga att ja nt e död osv xd o nu ska ja sova c:
Gnatt grymma värld.

Av Isabelle Eklund - 10 augusti 2013 01:01

äntligen har hunden lugnat ner sej så man kan lägga sej ner xD
ouff.. de va jevvlar inte kul att åka bil till halv 2 igår natt ;-; man va rätt sliten efter de xd
men Heaven ((valpen)) sov som en stock iallafall c:
åh hon e så söööt *-* kan fortfarande inte fatta att jag fått en valp! o:
ja e så glad c': hon e perfekt för mej.. jag kom fram till att vi måste va släkt.. båda e små o tjocka o har korta ben.. båda älskar att sova och äta, och båda är rätt efterblivna ^^
men annars har de väl vart en rätt chill dag, träffat Milla, kollat på huset vi ska flytta till, btw så längtar ja sjukt mycke tills vi ska flytta.. de ska bli så skönt att flytta t hus igen *-*
JUSTE ja ha ju färga håret idag oxå! Rosa, blått o svart cx
blev as nöjd faktiskt c':
men nu ska jag nog försöka sova.. ska upp 8 imorrn oxå xc
gnatt alla barn c:

((bild på hunden o mitt hår))

Av Isabelle Eklund - 8 augusti 2013 13:01

Nu sitter jag i bilen på väg till Jönköping, där vi ska stanna och äta hos farmor.. för att sedan möta upp mamma då vi ska fortsätta vår färd mot Borås för att hämta min vaaaaaalp cx
har även nyss ätit en lyxshake så e mätt som en plätt xd
Ska bli tråkigt att lämna köping.. men samtidigt kul att träffa mamma och Milla som ja nt ha träffat på as länge :c saknar dej gumms :*
Men jåå.. skriver nog när vi har hämtat valpen cx
majs på er c:

Presentation


Cwaisy tjej på 14 bast från blekinge cx älskar blått *-* checka gärna min blogg för lite cweisy stuff c;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards