eupheimas

Direktlänk till inlägg 1 januari 2014

Gott nytt!

Av Isabelle Eklund - 1 januari 2014 01:09

Jahapp, då vare 2014 nu dårå.. Hoppas detta blir one hell of a year, träffa nya människor, ha skit kul, få moped osv osv. 'Så Isabelle, vad har du för nyårslöfte?'
Jo förstår du, jag ska börja träna. Mitt mål till sommaren 2014 är att kunna gå i bikini utan att känna mig extremt fet. Ser faktiskt fram emot det. Fast just nu känner jag att det är ju för fan ingen skillnad. Man smäller lite raketer, dricker lite, sen e de inte mer me de xd
Men jaja, hoppas du hade en bra natt, osv osv. Godnatt o glad påsk.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle Eklund - 6 april 2014 21:43


Gokväll allihop! Idag har de inte hänt så mycket, mest slappat, snackat lite med bror och far min. Handlar och lagat mat. Just nu ligger jag i sängen och har nyss kollat på film med bebi. Imorrn äre första dagen på praon,, ganska nervös... Börjar ...

Av Isabelle Eklund - 5 april 2014 18:50

Tjaoo, just nu sitter jag hos Jocke o lssnar på musik, nyss vart o duschat, Jocke spelar.. Som vanligt.. Nej men,   Igår så va jag ju ledig pga att vi va på skolan till typ halv 10 om inte mer. Och därför sov jag hos Jocke från torsdag till idag än...

Av Isabelle Eklund - 1 april 2014 11:36

Som dom flesta förmodligen vet så e de första april idag,, o jag har tänkt länge på att lura min kära pojkvän Jocke,, och ja.. Här får du resultatet..         Känner mej verkligen hemsk nu. På riktigt. Sen lurade jag ju min kära 'syster' ak...

Av Isabelle Eklund - 31 mars 2014 10:26


Morrn morrn, sitter i skolan o ska snart börja nästa lektion, som egentligen skulle va profil men nu ere så att vi måste jobba klart med vår film om jämställdhet, som ska va klar tills i eftermiddag. Idag slutar jag vid typ 2 o då ska jag till gaml...

Av Isabelle Eklund - 30 mars 2014 17:42


Tjaoo Just nu sitter jag o min bebi o kollar på Hobbit, ska snart dra hem t mej o duscha osv. Skola imorrn ju.. Igår va vi hos några polare o grillade o hade allmänt jätte trevligt c: samma idag, vi gick även ner till ån en sväng o kollade läget ...

Presentation


Cwaisy tjej på 14 bast från blekinge cx älskar blått *-* checka gärna min blogg för lite cweisy stuff c;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards