eupheimas

Alla inlägg under november 2013

Av Isabelle Eklund - 18 november 2013 20:01

Allo, hoppas du mår bättre ön jag för jag mår kasst ._. Skit ont i halsen o täppt i näsan, känner mig allmänt svag o sånt piss. Fryser som fan gör jag oxå. Ska nog hoppa in i en dusch snart så ja blir varm .-.
Förra veckan praoade jag, på dagis/förskola. De va kul, barnen va så söta så man dog! Sen va ja hos Ebbas pappas flickvän med Ebba i fredags. De kom massa folk o kollade på fotboll då.. Men vi va på nettans rum o kollade på mama.. NEJ FY SÄGER JAG BARA. O vi kollade på project X oxå, haha den va kul. Sen badade vi bubbelbad o va me en kille som hette Anton, han va skön som fan.
Annars händer de inte så mycke. Är trött som en jävla apa. De va allt ja hade o säga, godnatt eller nåt xd

Av Isabelle Eklund - 7 november 2013 08:05

Jag va hos min storebror i förrgår för han fyllde 18 c:
Men iallafall då pratade vi en hel del om kärlek, förhållanden osv osv. Och jag sa att jag börjar känna mig väldigt ensam. Då sa han att man gör det, men att man inte ska göra nåt man kommer ångra som fan sen. För den enda som skadas av det är jag själv. Men allvar, jag saknar att ha nån o mysa me o kyssas med, någon att älska mer än bara en vän eller bästa vän. Jag menar, titta på alla par, saknar inte ni singlar att ha det så? Att hålla handen när man går på stan, att göra sig fin inför nån, att kolla på film och mysa riktigt rejält,
Det gör jag iallafall. Jag träffade en kille, har träffat honom två gånger och han är jätte mysig o snäll o söt, men har inte snackat lika mycke som vi gjort innan :( jag saknar honom.
Finns det inte nån som kan relatera till det här? Har jag helt fel? Är jag helt ute o cyklar? Det kanske bara är jac som känner såhär..
Men whatever. :/
Jag saknar iallafall att hann pojkvän. Så är det. Det va de ja ville ha sagt.

#3

Av Isabelle Eklund - 4 november 2013 17:58

Att den senaste tiden har jag sagt swag och yolo väldigt mycke..

#2

Av Isabelle Eklund - 3 november 2013 10:29

Jag tycker bruna ögon är det finaste som finns.

Av Isabelle Eklund - 2 november 2013 08:36

Min naturliga hårfärg är blond >->

Av Isabelle Eklund - 2 november 2013 08:28

Morrn morrn c:
Vet ni!? Amelia och Linus är ihop nu!! :D ((Linus är min kompis))
Jag är så glad för deras skull ^^ dom e så söta ihop c:

Men jaja, idag ska vi flytta alla våra marsvin till huset, då de kommer nån o kollar på lägenheten på måndag.. Så för hoppningsvis tar dom den och då ska vi flytta så fort som möjligt ^^
Känns bra faktiskt.. Kändes mycke mer konstigt innan :/ men de e nog bara för att jag inte vant mig vid tanken att vi ska flytta än, och de kan oxå va för att mormor och morfar bodde där innan..
Men jaja, de blir säkert bra c:

Imorrn händer en grej som jag inte tänker berätta ännu c; så de får du veta imorrn ^^


Känns dåligt att ha vaknat vid kvart i 8 och inte kunnat somna om ._.
Sånt e livet .-.

Nu ska jag äta frukost (HAHAHAHAHAH den va kul den)
Härrååååååå <:

Av Isabelle Eklund - 1 november 2013 19:07

Goddag alla fina människor ^^
Igår träffade jag Ebba o vi kollade på the ring 2.. Och jag va rädd som en apa.. Och så åt vi mer sockervadd, och massa massa godis.. Så nu behöver jag inte äta mer på ca.. 20 år kanske, nejmen
Sen idag såg vi på let me in och saw 5, dom va bra, förutom att let me in va precis som låt den rätte komma in.. fast de hade Milla redan sagt så ja.. Men jag ville se den endå xD
Sen efter det åkte jag o mamma till stan, och jag köpte bland annat ett par byxor :3

O så köpte vi kebab tallrik xD o de va gott som majs ^^
O sen duschade jag o nu sitter jag o möglar i soffan igen xc

Men ja, nu ska jag kolla på family Guy o feta mig lite till, herrå <:

Presentation


Cwaisy tjej på 14 bast från blekinge cx älskar blått *-* checka gärna min blogg för lite cweisy stuff c;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards