eupheimas

Alla inlägg under september 2013

Av Isabelle Eklund - 22 september 2013 21:17

Goddag i stugan! Hur mås de? De va ett tag sen nu,
Har ju fortfarande inget o skriva om.. Men de får väl gå som de går
Jo, jag har funderat lite på o köpa en cosplay kostym.. Har hittat en jätte bra sida, men de finns så många fina ;--;
Men pratade me papi idag o han sa att han kanske kan beställa en peruk o lite sånt (ett pannband o en handske från Naruto) nästa helg C:
Så ja hoppas på de, fö då bli ja glad c:

Men ska typ sova nu så.. Gooonatt

Av Isabelle Eklund - 16 september 2013 22:05

Hej
Har nt haft nåt o skriva om dom senaste dagarna, därför jag nt gjort nåt inlägg. Skulle vilja höra med dej, vad vill du att jag ska skriva om? Precis vad som helst! Har lixom ingen aning vad jag ska skriva om ;-;
Tack för att du läser min blogg, det värmer<3

Av Isabelle Eklund - 12 september 2013 15:12

Jag vill bli militär. Dom e häftiga. O har coola kläder o sånt. Dessutom får dom flesta ha vapen. Vilket gillas.. Ja, jag gillar vapen. O ja vill ha mitt mopedkörkort nu. NU VILL JA DE. O en moped som e blå. Fy va fint.

O allmän info: ikväll går tåget hem igen c':
Har saknat Felix ovanligt mycke o ja vet nt varför o.o
Men ja.. Om ni har nårra frågor eller så, så ställ gärna dom antingen på kik, eller i kommentarerna så ska ja svara på alla, jag lovar ^^
Kik: sweetibelle

Av Isabelle Eklund - 11 september 2013 16:27

JUSTE DÄR HÖR DU! JAG SKA ÄTA PALT IDAG!! Och nu ska vi laga de så ville bara säga de c8

Av Isabelle Eklund - 10 september 2013 21:56

Hej alla små grodor eller nåt
Vill börja med att säga att jag e nt död,

Hoppas ni ha de bra o nt e lika utslagna som jag. För de e jag verkligen just nu. Mår piss o e as trött o längtar hem o så :/
Men kommer hem på fredag så de ska bli skönt.
Nu ska ja sova så gnatt alla fina barn

Av Isabelle Eklund - 4 september 2013 09:06

Ja, som du läste så kommer jag stänga av mobilen, och bara sätta igång den i nödfall. För har 80% och det ska min mobil klara sig på i en hel vecka. Så, hörs snart.. Typ xc

Av Isabelle Eklund - 2 september 2013 15:12

Hej xc
Nu sitter vi på vandrarhemmet o venne va vi ska gö ;__;
Damp har jag, så jävla tråkigt.

Vaaa ska man göra., APALAPA
Kika mej kanske..: Sweetibelle

Nu ska jag dampa lite till.. Herrå ;-;

Presentation


Cwaisy tjej på 14 bast från blekinge cx älskar blått *-* checka gärna min blogg för lite cweisy stuff c;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards