eupheimas

Alla inlägg under mars 2014

Av Isabelle Eklund - 31 mars 2014 10:26

Morrn morrn, sitter i skolan o ska snart börja nästa lektion, som egentligen skulle va profil men nu ere så att vi måste jobba klart med vår film om jämställdhet, som ska va klar tills i eftermiddag.

Idag slutar jag vid typ 2 o då ska jag till gamla skolan o snacka med dom.. 

Sen kommer min bebi o så ska vi väl äta nåt o mysa som vanligt c:

nu måste jag fortsätta jobba xd see u 

 

Av Isabelle Eklund - 30 mars 2014 17:42

Tjaoo

Just nu sitter jag o min bebi o kollar på Hobbit, ska snart dra hem t mej o duscha osv. Skola imorrn ju..

Igår va vi hos några polare o grillade o hade allmänt jätte trevligt c: samma idag, vi gick även ner till ån en sväng o kollade läget typ xd 

Fett skönt väder både idag o igår oxå så vi e jävligt nöjda c: 

Har dessutom ritat en del på mitt ben cx -

 

Inte jätte snyggt kanske,, men jag ville bara ha nåt där för vill så jävla gärna tatuera mej ;-;


Men jaja nu får vi väl ut i de fina vädret eller nått.. tack o hej leverpastej 

Av Isabelle Eklund - 28 mars 2014 20:50

Nu har jag suttit här o klurat- och gör fortfarande -hur jag ska fixa bloggen,, jag har faktiskt ingen aning än så länge men tror jag är nåt på spåren,, headern är jag väl hyfsat nöjd med, men ah, vet inte än. Kommer säkert på nåt mycke bättre sen. 

Idag har jag vart hos doktorn o kollat min hals, eftersom jag och min mor trodde att jag hade nån halsfluss-liknande grejs, så ringde mamma fabror doktorn o hen tyckte att vi skulle åka in såklart. Så vi gjorde det, vid halv 2 var vi där o så stack dom ner en tops i min hals o petade runt, sen fick jag gå upp en trappa o ta stick i fingret ;s fett rädd va ja.. Men det visade sej att de inte va nån halsfluss så jag fick åka hem utan mediciner o grejs. Efter det så drog jag o Jocke till stan o eftersom de va fett jävla fint väder- jag skojar inte ens, de va inte ett enda moln på himlen -så satte vi oss efter att ha köpt skor o ett linne till Jocke nere vid piren o solade oss c: 

Sen gick vi o åt pizza o sen kollade vi på jeans.

   

Är fett nöjd med dagen i övrigt faktiskt, väldigt najs att det inte var halsfluss. Dock mår jag ganska kasst nu men det går väl över snart hoppas jag. 


Har även kollat på byxor o skor som jag väldigt gärna vill ha- 

   

Behöver verkligen nya kläder känner jag xd

Nu blir de filmmys me bebis o sen sova c: godnatt ;D

Av Isabelle Eklund - 25 mars 2014 17:18

Hallojs!

Nu efter många om och men om att jag kanske skulle sluta blogga så kom jag fram till att jag bara inte orkade blogga för stunden. Det har hänt en hel del, vilket av det mesta jag inte ens orkar prata om osv. 

Menmen, im back on track. Nu ska jag försöka hålla uppe bloggandet.


Kan börja med att säga att jag bytt skola. Började på en skola som heter Karl-Oskar i måndags. Trivs o så än så länge. Fick en skoldator idag så bloggar från den ;D

Har träffat nya trevliga människor som verkar hur sköna som helst c: 

Tänkte att jag kunde sparat några bilder från min facebook.. men de gick icke,, så får lägga upp från mobilen sen. 

Nu ska ja snart äta pannkakor me min älski o sen vet ja inte mer va som händer idag.. 

Hare gött sålänge



Presentation


Cwaisy tjej på 14 bast från blekinge cx älskar blått *-* checka gärna min blogg för lite cweisy stuff c;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards