eupheimas

Alla inlägg den 1 april 2014

Av Isabelle Eklund - 1 april 2014 11:36

Som dom flesta förmodligen vet så e de första april idag,, o jag har tänkt länge på att lura min kära pojkvän Jocke,, och ja.. Här får du resultatet..


   


Känner mej verkligen hemsk nu. På riktigt. Sen lurade jag ju min kära 'syster' aka bästa vän att ja va gravid o hon blev överlycklig tills ja sa april april.. Då sa hon att hon hatade mej.. 

Men iaf, igår efter skolan var jag på min förra skola o snackade med min förra lärare. Efter det så tog jag bussen till Mörrum o träffade Först Jocke, sen även Jesper o Lucas. Sen drog ja o Jocke o köpte pizza, då kom ja på att ja hade glömt min väska hos Jesper så ja skrev t Jesper o bad honom komma till pizzerian. Sen dog min mobil o jag fick lite panik eftersom vi skulle med en buss som skulle gå om typ en halvtimme.. men tillslut kom Jesper dit med den *lättad*. Så satt vi där en stund o snackade, sen tog vi bussen hem t mej. När vi kom hem så va ja förbannad typ utan anledning, Så jag smällde i dörrarna o gick till slut in i duschen.. O de va de.

Nu letar jag praoplats o sen ska vi på teater så måste dra xd baj baj

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cwaisy tjej på 14 bast från blekinge cx älskar blått *-* checka gärna min blogg för lite cweisy stuff c;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards