eupheimas

Alla inlägg den 5 april 2014

Av Isabelle Eklund - 5 april 2014 18:50

Tjaoo, just nu sitter jag hos Jocke o lssnar på musik, nyss vart o duschat, Jocke spelar.. Som vanligt.. Nej men,  

Igår så va jag ju ledig pga att vi va på skolan till typ halv 10 om inte mer. Och därför sov jag hos Jocke från torsdag till idag än så länge. Men eftersom jag har prao i mörrum på Ica nästa vecka, så ska jag sova hos Jocke hela veckan c:Men iaf, igår så drog vi till Jesper vid typ 3 tiden. Vi skulle grillat egentligen men de blidde inte så eftersom, för det första, vi hade inget o grilla.. O för de andra så skulle Jespers morsa göra pastasallad så. Vi hade skit kul c: trevliga o härliga människor, bilder ~


     

O i torsdags så va jag ju som sagt på skolan till typ halv 10, för att de va nån filmgala. Eftersom vi jobbat med sex och samlevnad, så skulle vi göra filmer om olika ämnen inom det området. Min grupp valde jämställdhet. Så i torsdags då så visade alla grupper upp sina filmer osv. Vi vann bästa design/layout. Har inte jätte många bilder från den kvällen men ah ~

       

Seåå, de va väl de ja hade o säga idag typ xd

Nu ska vi väl kolla på film eller nå annat mys,, ja menar, de e ju endå lördag ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Cwaisy tjej på 14 bast från blekinge cx älskar blått *-* checka gärna min blogg för lite cweisy stuff c;

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards